25. 4. 2016

Kristína Ježovičová - Podvodníčka

Keď sa podvodom dostanete k láske

Kategória: Analgetiká/Antihistamiká

Účinné látky: Pôsobí priaznivo na ochranu pred zradou a sklamaním.

Dávkovanie: Najlepšie užiť naraz v posteli. Ignorujte všetko a všetkých. Počet tabliet-224.

Vedľajšie účinky: Neprejavujú sa u každého. Len ojedinele mierna podráždenosť.

Čo by ste mali vedieť predtým, ako si knihu TU kúpite:  Čo by ste urobili keby ste zistili, že váš život už nie je váš?  Že všetko, čo ste zažili a poznali už nie je? Ako je možné, že jedného dňa sa preberiete v nemocnici, pri vašej posteli sedí pre vás cudzia žena, ktorá tvrdí, že je vaša matka, ale vy ju nespoznávate? Je možné odrazu sa ocitnúť v cudzom vidieckom honosnom sídle kde vás všetci poznajú, len vy nikoho? Je to normálne, že sa vás v noci pokúsi zviesť sestrin manžel, ale vy sa na neho vôbec nepamätáte?    Potom si odrazu  spomeniete kto ste, ale nikto vám neverí.

Tereza odhalí krutú pravdu. Aby rodinné šťastie ich bohatej rodiny a zazobaný štýl života mohol bezstarostne fungovať ďalej, musí sa tmavovláska vydať.  Dokonca musí do roka porodiť syna, aby sa naplnila otcova vôľa a oni dostali jeho dedičstvo. Kto je Christopher Lehman, jej budúci manžel? Je zvláštne, že on svoju nastávajúcu pozná dokonale, ale v jej prípade to neplatí. Tereza spoznáva aj svoju budúcu svokru pani Lehmanovú. Pomôže pekná päťdesiatnička odhaliť tajomstvo svojej budúcej nevesty a svojho manžela?

Bol som zvedavý, čo si zač. Nemôžeš mi to zazlievať. Zistil som aj niečo o tvojich avantúrach s chlapmi. Nemaj mi to za zlé, ale čakal som tu nejakú femme fatale, ktorá sa mi vrhne okolo krku, no ty na mňa pôsobíš ako nevinné červenajúce sa dievčatko.


Po honosnej svadbe mladomanželka zisťuje, že má pri sebe jediného spojenca, ktorý vie že...Je to láska na prvý pohľad či len dohodnuté manželstvo? Naplní sa obchodná zmluva starého pána von Wilmersa? Aké tajomstvá ukrýva pandorina skrinka v ich honosnom sídle?

„Ten kus látky nás zdržiaval od nášho obchodu,“ hladká mi nežne prsia, čo neladí s odmeraným tónom jeho hlasu. „Nečakal som, že budeš panna a vedel som, že si promiskuitná, ale preboha! Spala si so svojím švagrom, manželom svojej sestry!"

Kristína Ježovičová debutovala  v roku 2014 svojím prvým románom Uväznená v čase. Následne jej v tom istom roku vychádza Podvodníčka. Kniha vás vtiahne do deja hneď od prvej strany. Autorka ma príjemne prekvapila svojím štýlom písania. Kvitujem skvelý rozprávačský talent s kvapkou sarkazmu. Jej opisy hrdinov a miest sú také detailné, že na ich základe si hravo dokážete všetko predstaviť. Dokonalá zápletka, intrigy, zloba, jemná erotika a láska. Kniha disponuje všetkým, čo čitateľa zaujíma. Môžete sledovať nie len osudy hlavných postáv, ale aj ostatných zúčastnených. Zaujímavé sú  aj spletité osudy sestier. Chladná Sarah a prívetivá Júlia dodávajú knižke napätie a veľké emócie. Celý príbeh je vyrozprávaný postupne, plynulo, nemá žiadne hluché miesta. Knihu odporúčam všetkým, ktorí chcú na chvíľu zabudnúť a preniesť sa do sveta fantázie.

Za poskytnutie recenzného výtlačku ďakujem samotnej autorke

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára