14. 4. 2016

Citáty,fakty o knihách a knihomoľoch

Milujem knihy, pretože sú bez reklám!
Nie som závislá na čítaní! Prestanem s tým hneď ako dočítam ďalšiu kapitolu.
Literatúra ma baví lebo: milujem čítanie kníh, kupovanie kníh, baví ma písať o knihách a recenzovať, rada si vyhľadávam informácie o knihách a zbožňujem ovoniavať stránky kníh.
Dobrá kniha nikdy nekončí.
Je lepšie mať nos zastrčený  v knihe, ako ho strkať do cudzích záležitostí.
Šťastie je pohoda s dobrou knihou.
Ak je kniha stále v tvojej mysli, je aj stále v tvojom srdci.
Mám so sebou knihu za každých okolností!
Mám po ruke novú knihu ešte skôr, než dočítam tú predošlú.
Kto číta, ten sa nehnevá!

1 komentár:

  1. "Je lepšie mať nos zastrčený v knihe, ako ho strkať do cudzích záležitostí. " To ma pobavilo :) :) :) a stotožňujem sa s tým! (y)

    OdpovedaťOdstrániť