19. 9. 2016

Michal Slanička - Sex s ex


Leto sa síce pomaly končí, no vy sa môžete nadýchať letnej atmosféry v novinke Sex s ex z pera Michala Slaničku. Že Vám je to meno povedomé? Áno, máte pravdu. Michal Slanička sa Vám prihováral z niekoľkých slovenských rádií a poznať ho môžete aj z relácií Test magazín, Dámsky klub a On air. Svet médií má dobre zmapovaný a teraz sa vydal na dráhu spisovateľa. Ako sa popasoval s prvou debutovou knihou, to sa dozviete už 6. októbra, kedy sa jeho novinka objaví na pultoch kníhkupectiev.
Zröntgenujte exkluzívnu ukážku o tridsiatničke Viktórie, ktorá sa vrhá do vzťahov bezhlavo a niekoľkokrát si zopakuje vzťah s tými istými mužmi. Čo ju k tomu ženie? Nájde toho pravého, či bude skúšať osud a láska jej utečie? Každý máme svoje tajomstvo života. Odhalí to svoje aj Viktória? Tento pikantný príbeh si môžete objednať   TU.



 Slovenský „Sex v meste“! Pikantný a zábavný príbeh o letnom „pokuse“ slobodnej tridsiatničky Viktórie. Aj keď sa hovorí, že do rovnakej rieky dvakrát nevstúpiš, hlavnej hrdinke sa to podarí niekoľkokrát. Nie však s jedným chlapom, ale rovno so všetkými svojimi bývalými partnermi. Ako sa zmenili po ich rozchode? Sú slobodní? Ženatí? Šťastne rozvedení? Zmenili sa k horšiemu alebo k lepšiemu? Čo ak je medzi nimi ten pravý, ktorého pred pár rokmi stretla, ale v nesprávnom čase? Bude to len sex s ex alebo bude z toho niečo viac? 
A do toho turbulencie nielen 11 kilometrov nad morom, letné chvíle s najlepšou kamarátkou, ktorá sa netají tým, že je nymfomanka, ale najmä postupné odhaľovanie najväčšieho tajomstva Viktóriinho života. Trúfli by ste si na niečo podobné!?




Úryvok

„Momentálne by som odjazdila minimálne Paríž – Dakar. A nemyslím na aute!“ Tak sa cez esemesku hlásila Simona. Okamžite mi bolo jasné, že tento večer sa skončí inak, ako som pôvodne plánovala. Vymenili sme si zopár správ, v ktorých mi moja najlepšia priateľka oznámila, kde, kedy a v akom outfi te sa stretneme. Áno, bol to oznamovací spô- sob. Simona sa nepýtala. Nedávala tak priestor miliónom ženských argumentov, že nemôžem nikam ísť, lebo nemám čo na seba, lebo mám nemožné vlasy, lebo som si chcela v televízii pozrieť dobrý fi lm, lebo ma zajtra v práci čaká náročný deň... Vedela som, že na každú moju výhovorku by mi v mobile zapípala manipulatívna odpoveď, vysvet- ľujúca, že mám skvelé vlasy, šatník plný najmodernejšieho oblečenia a že ten fi lm mi predsa môže nahrať Tobi. Stretli sme sa v klasickej zostave: ja, Simona, Luky. „Ahoj, nevesta!“ nemohla som Simonu pozdraviť inak. Mala na sebe nádherné vzdušné šaty bielej farby. Bolo mi jasné, že vzdaním sa svojich obľúbených zvieracích vzorov niečo sleduje. „Dnes v noci som pripravená rozlúčiť sa so svojou nevinnosťou,“ okamžite mi vysvetlila svoj zámer. „Nevinnosťou? Za dlhé roky praxe si musela zabudnúť na skutočný význam tohto slova!“ ironicky sa do debaty zapojil Lukáš.
Dnes boli asi obaja naladení na nočné dobrodružstvo. Pod vypasovaným tričkom sa vynímala mohutná kovová pracka na opasku. To, čo bolo na nej vyryté, ma rozosmialo. DRŽTE POD ZÁMKOM. Pôvodný plán zakotviť v jednom bare sa zmenil asi po pätnástich minútach, keď Simona usúdila, že miestne osadenstvo nie je hodné našej spoločnosti. Dôvodom zostať nebol ani fl irtujúci čašník. Podobná situácia bola aj v druhom podniku. Len s tým rozdielom, že tu sa ani čašník, ktorý nám priniesol drinky, nechytal. Keď sme odchádzali, všimla som si, ako si obzerá Lukášov zadok. „Asi sa boja mojej nevinnosti!“ vysvetľovala si svoj ne- úspech zbaliť chlapa do desiatich minút naša nevesta, keď sme sa presúvali do ďalšieho lokálu. Bol to vlastne menší klub, kde sa tancovalo aj cez týždeň. Hrala v ňom hudba, ktorej som už prestávala rozumieť. Po mojej poznámke, že pri tých mladých pôsobíme ako pedagogický dozor, Simona zagúľala očami a začala mi vysvetľovať, že pre mladé ročníky predstavujeme vekom overenú kvalitu. „Mladí si chcú užívať, nie zaúčať nejaké husičky.“ Spočiatku to vyzeralo, že sa ani tu dlho nezdržíme. Len- že tento večer mal pre mňa pripravené jedno prekvapenie. Podnik bol plný gréckych študentov medicíny, ktorí sa išli zblázniť z našich krásavíc (krásavicami som nazývala lacné obete s lacným štýlom). Bolo tu zopár hlučných Angličanov a ďalší ľudia, ktorí sa rozhodli prežiť letnú noc v meste. „Dámy, toto je pre vás,“ povedal čašník a položil pred nás dva drinky. „Máme tu nápadníkov,“ Simona vyčarovala spokojný úsmev na tvári a začala sondovať po bare.
„Preboha, neverím,“ sucho skonštatoval Lukáš a díval sa pritom k baru. Tváril sa, akoby tam stál minimálne Brad Pitt. „Uaaaaa...“ radostne zakričala Simona a ruky jej vyleteli aj s drinkom nad hlavu. Samozrejme, časť z neho skončila na jej panensky bielych šatách. Asi tam naozaj stojí Brad Pitt, pomyslela som si. „Otoč sa k baru, Viktória.“ Zobrala som si drink a zvrtla som sa tak zvodne,
ako si len Brad Pitt zaslúži. „Preboha, Tobiáš!“ Keby som nesedela, asi odpadnem. Môj zvodný pohľad adresovaný nášmu tajnému ctiteľovi sa zmenil na vyvalené oči na môjho syna sediaceho pri bare. Môj šestnásťročný syn mi poslal drink! Neustále sa meniace svetlá v bare akoby spolupracovali s mojimi pocitmi. „Zlatko, ty presne vieš, čo máme radi,“ vrhla sa mu okolo krku Simona. „Preboha, Simona, prestaň! Ako je vôbec možné, že ťa sem pustili?“ A potom nasledovalo ešte množstvo otázok. „S kým si tu? Čo tu robíš? Dúfam, že nepiješ! Vie o tom starká? Ako dlho už utekáš po nociach z domu?“ Sem-tam som otázku vymenila za konštatovanie. „Určite piješ aj faj- číš. A bohviečo ešte! Ideme domov!“ „Teta Simona, veď povedzte aj vy niečo,“ Tobiáš sa sna- žil nájsť spojenca aspoň v Simone. „Tou tetou si si veľmi nepomohol, zlatko,“ Simona sa tvárila, že sa urazila, pretože môjho syna asi od jeho siedmich rokov žiada, aby jej začal tykať.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára