14. 4. 2016

Pikošky o mne

Volám sa Simona. Nemám rada diéty, špagety, oranžovú farbu, dážď (občas ho uvítam, lebo si môžem celý deň čítať, ale len do tej chvíle, pokiaľ sa neohlásia hladné žalúdky mojej rodiny), zle predtuchy a závisť (toto je bohužiaľ vlastnosť mnohých ľudí), ale na druhej strane milujem svoju rodinu, šampanské, sivú farbu, bryndzové halušky, slnko, more, vôňu kávy, literatúru a hlavne pohodu. Že neviete o čom hovorím? Každý ju má v sebe, niekde vo svojom vnútri, zabudnutú kvôli povinnostiam, práci a stresu. Tak hľadajte! Zatvorte oči, pátrajte, druhý regál posledná polica, pod vyblednutým písmenom P, tretia zľava...Máte? Našli ste ju? Určite je zabudnutá a zapadnutá prachom. Čuduj sa svete, keď neviete nájsť tú správnu knihu. Na to som tu ja a rada Vám pomôžem.

Priznávam, že odvahu založiť si vlastný blog som v sebe hľadala už dlhší čas. Problém je ten, že som úplný antitalent do PC, moja mozgová kôra nie je vybavená mozgom IT-čkárov. To ani nevravím, aké katastrofy sa mi stávali pri zrode blogu. Samozrejme, že som sa zasedela dlhšie pri PC ako som mala a zhorelo mi mäso, presolila som zemiaky, rozsypala som ryžu, prala som bez prášku.:) a kopec iných úsmevných príhod. Ale keď vidím, koľko ľudí sem denne nazrie, tak sa teším v akej dobrej spoločnosti som sa ocitla. S knihami som rástla už od malička. Ako každé dieťa, aj ja som objavovala svet fantázie. Knihy mi prirástli k srdcu a sú mojím liekom na všetko, aj v dospelosti. Ten pocit, keď môžem v rukách držať knihu a ponoriť sa do deja...veď to poznáte. Čítanie je moja nevyliečiteľná diagnóza, ktorú vôbec neskrývam. Moja droga, ktorej sa neviem a ani nechcem zbaviť sa stala mojou súčasťou. Už celé roky sa liečim zo závislosti na tlačiarenskej farbe (tá vôňa je neopísateľná) a písanom texte..:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára